fbpx
072-3306067 ייעוץ עם מומחה q

תאורת לד לגינה

כל נושא התאורה שיחנה את פניו לחלוטין בשנים האחרונות. נדמה כי כיום אין מי שאינו יודע ומכיר ביתרונות של תאורת לד.
אנחנו מוצאים כיום כי נעשה שימוש נרחב בתאורת הלד כמעט בכל מקום. אם זה בבית ואם זה במסעדות. בבתי מלון או בחנויות ומשרדים. מובן כי גם התאורה בגינה יכולה בהחלט להשתדרג ולהתחיל גם כן לעשות שימוש בלד.

מטפחים את הגינה

כל מי שזכה בגינה פרטית הצמודה לביתו, מבין כנראה עד כמה שפר חלקו. חלקת גן עדן פרטית, אפשרות לצאת אל חיק הטבע בכל עת ובכל שעה בלי להיות תלויים בתחבורה, בצורך בחניה או בטלטולי דרכים.
אך כל זה יהיה נכון אך ורק עבור אנשים שדואגים לטפח את הגינה שלהם. כי גינה שאינה מטופחת, הופכת מהר מאוד לכזו שבעלי חיים מוצאים בה את משכנם, לכלוך וטינופת ממלאים בה כל פינה, ובינה לבין ‘גן עדן’ אין כבר בכלל כל קשר.
אז נכון שטיפוח של הגינה זה לא תמיד סיפור זול ובמקרים רבים מדובר בהוצאות גדולות ומתמשכות. אך מי שמשקיע בגינה שלו זוכה בהחלט לקטוף את הפירות – תרתי משמע.
כי אין כמו גינה פרטית ומטופחת מאחורי דלת הבית.

מאירים את הגינה

מלבד הטיפוח של הגינה מבחינת הצמחייה, ההשקיה, הטיפול המתמיד בכל מה שהגינה דורשת, חשוב מאוד לדאוג גם לרהיטי גינה מזמינים, למתקנים שונים ונחמדים על מנת שיהיה נחמד ונוח לשהות בגינה.
אך נדמה כי כל ההשקעה שהשקענו עדיין לא תהיה מושלמת, כל עוד לא נדאג כי הגינה תהיה מוארת. ללא תאורת גינה, שעתות ההנאה שלנו מהגינה תהיינה מוגבלות מאוד. לא נוכל לצאת אליה בלילה ובעונת החורף, יתקצרו משמעותית השעות אשר בהם אנחנו יכולים ליהנות מגינתנו.

תאורת לד לגינה

אז אם בעבר היה עלינו להשקיע בתאורה לגינה שלא תמיד הצליחה להוכיח את עצמה לאורך זמן, לאחר תקופת שימוש קצרה היה עלינו להחליף את הנורות בחדשות שלא לדבר על העלויות הגבוהות שהיו כרוכות בשימוש בתאורה, הרי שכיום עברו כולם לשימוש בתאורת לדים.
תאורת הלד היא הרבה יותר יעילה מכל הבחינות כפי שנפרט בהמשך והודות לה אפשר בהחלט ליהנות מתאורה עקבית ומקיפה בלי נקיפות מצפון.

תאורת לד עם כל היתרונות

תאורת לד היא תאורה שמצליחה לפעול משך אלפי שעות בלי להתעייף. כך שאין צורך להחליף נורות שנשרפו כעבור שימוש לא ארוך. מלבד זאת, עלות השימוש בנורות הלד הן עלויות מזעריות ממש. אנשים שמחליפים את נורות החשמל שלהם בבית לנורות לד מעידים כי הם רואים את הפער העצום בחשבון החשמל החודשי שלהם.
מלבד זאת מדובר בתאורה שהיא ללא קרינה מסוכנת, היא תאורה שלא מחחמת ובקיצור, תאורה הרבה יותר יעילה והרבה יותר מושלמת.